رشته ورزشی من

پروفایل شخصی محمد سلاجقه

دل نوشته ها و علایق من

رشته ورزشی من

 در کودکی علاقه زیادی به فیلم های اکشن داشتم مثلا فیلم های بروسلی و جکی جان و همیشه حرکات اونا رو تو خونه تقلید میکردم تا این که بزرگتر شدم و به پیشنهاد دوستانم به رشته ورزشی وشوو تشویق شدم و به باشگاه رزمی ذوالفقار رفتم و زیر دست استاد عزیزم شروع به ادامه این ورزش به طور حرفه ای کردم

اینقدر به این ورزش علاقه پیدا کردم که انگار بخشی از وجودم رو احاطه کرده بود و از همون شب اول نوعی اعتیاد و وابستگی شدید به ورزش پیدا کردم که باعث شده بود همیشه به باشگاه برم حتی شب امتحان!!!!

بعد از مدت زمان کمی استادم شالبند ابی وشوو رو بهم هدیه داد و بعد ازاون همینطور تا شالبند مشکی وشوو و دان یک وشوو ادامه دادم 

علاقه من به مبارزه کردن باعث میشد که همیشه در مسابقات شرکت کنم و هیچ وقت از مبارزه کردن نترسم همین باعث شده که تا کنون دو مدال برنز و یک مدال نقره در مسابقات استانی کسب کنم و به مسابقات کشوری راه پیدا کنم تو رو خدا برام دعا کنید که درمسابقات کشوری که یه جور انتخابی تیم ملی هم هست بتونم بدرخشم و مقام بیام

ورزش کردن به ادم ارامش و تمرکز میده تا بتونه بهتر فکر کنه و تصمیم بگیره

امید وارم جوونا به جای سرگرم شدن به تفریح های مخرب به ورزش کردن بپردازن و یک رشته ورزشی رو بصورت حرفه ای ادامه بدن! 

باتشکر لطفا نظر یادتون نره!!!



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت0:01---21 فروردين 1392
عالیه داداش گلمممممممممپاسخ:ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون داداش

تینا
ساعت14:03---12 فروردين 1392
سلام



خب انجمن ما هم مثل باقیه انجمن هاست بچه پست میزارن درموردش نظر میدن لایک میکنن..و....شما سر بزنی متوجه میشی
پاسخ:سلام چشم حتما سرمیزنم


M:M
ساعت0:16---12 فروردين 1392
عالیه انشاا...موفق بشی.انشاا...طلای مسابقات جهانی روبگیری.

ولی پسرورزش های بهتری هم هست مثل پارکور.نظرت چیه
پاسخ:مرسی به پار کور هم علاقه دارم اما به صورت حرفه ای فقط ووشو رو ادامه میدم در حال حاظر کشتی رو هم دنبال میکنم راستی شما؟؟؟


تینا
ساعت20:19---11 فروردين 1392
سلام



منم ورزش رو دوست دارم و کمربند دان2 تکواندو دارم ولی راستش زیاد به مسابقه علاقه ندارم..



امید وارم در مسابقات جهانی مدال طالا بگیریدایشالله به دعای شما حتما مرسی که اومدین بازم بیاین منم دوباره به وبتون سر میزنم


حسین
ساعت20:04---10 فروردين 1392
داداش محمد گلم عالیه ایشالا تو مسابقات انتخاب بشی.....خوبه داداش جوونیتو هدر نمیدی و ب فکر ورزشی ...پاسخ:قربانت حسین جون!

محسن25
ساعت17:01---6 فروردين 1392
داداش خوبه برای شروع ولی بهتره برای هر مطلبی یه عکس هم بذاری اینطوری خیلی بهتر میشه بیننده هم خسته نمیشه
پاسخ:سلام داداشی مرسی ممنون امروز سرم شلوغ بود وقت نداشتم دنبال عکس بگردم از خودمم عکس ندارم اخه زیاد اهل عکس گرفتن از خودم نیستم باشه حتما میذارم


مامان
ساعت13:14---6 فروردين 1392
افرین پسر گلم ختما برات دعا میکنم
پاسخ:ممنون مامان گلم مرسی از تموم زحمتایی که برام کشیدی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 فروردين 1387برچسب:, ] [ 12:54 ] [ محمد ] [ ]