گناهم چه بود؟

پروفایل شخصی محمد سلاجقه

دل نوشته ها و علایق من

گناهم چه بود؟

 من محو تماشای تو،از خود بی خود شدم،در انتهای واژه ی مقدس عشق محو باتو بودن شدم

خواستم اجازه بگیرم که در دریای عمیق چشمانت غرقه شوم ، خواستم تا در امتداد جمله دوستت دارم محو وجود و تو باشم ،خواستم دست نیاز به تمنای یک لبخند بیاورم،

اما گناهم چه بود؟؟؟ که مرا این چنین در انتهای اقیانوس تنهای غرق حسرت کردی و قایق نجات آرزو هایم را با طوفان  نا مهربانیت به اعماق تاریکی فرستادی ؟

گناهم چه بود که مرا این چنین مغلوب دل شکسته کردی؟

گناهم چه بود؟؟گناهم چه بود؟



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت14:25---21 خرداد 1392
داداشی تو گناهی نداری مشکل از جای دیگس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, ] [ 19:17 ] [ محمد ] [ ]