دلیل اصلی ایجاد وب لاگ

پروفایل شخصی محمد سلاجقه

دل نوشته ها و علایق من

دلیل اصلی ایجاد وب لاگ

 دلیل اصلیم ایجاد رابطه با افراد مختلف در فضای مجازی و پیدا کردن دوستای جدید وگرفتن نضرات و انتقادادات برای بهتر شدنم و همین طور نوشتن که بهترین سر گرمی منه!!!!!

اما قبل از ساخت این وب لاگ نوشته های من تو ی یه دفتر که توی کمدم قایمش کرده بودم مونده بود اما حالا میخوام نوشته هام رو اینجا بنویسم تا بقیه بخونن و اگه مشکلی وجود داشت بهم بگن

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh...17
ساعت0:13---9 فروردين 1392
ali bod fadat...do3t daram neveshtehato b khonamپاسخ:مرسی عاطی حتما مینویسم برات که بخونی

atefeh...17
ساعت0:04---9 فروردين 1392
دوس دارم اون نوشته هاتو زود تر بخونممممم......موفق باشی

atefeh...17
ساعت0:04---9 فروردين 1392
دوس دارم اون نوشته هاتو زود تر بخونممممم......موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 11:38 ] [ محمد ] [ ]